Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pwka395425/domains/messcherpmarketing.nl/public_html/wp-content/plugins/nelio-ab-testing/includes/models/goals/alternative-experiment-goal.php on line 124

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pwka395425/domains/messcherpmarketing.nl/public_html/wp-content/plugins/nelio-ab-testing/includes/models/goals/alternative-experiment-goal.php on line 153

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pwka395425/domains/messcherpmarketing.nl/public_html/wp-content/plugins/nelio-ab-testing/includes/admin/woocommerce/woocommerce-support.php on line 291

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pwka395425/domains/messcherpmarketing.nl/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php on line 77

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/pwka395425/domains/messcherpmarketing.nl/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php on line 87
Analyse | Messcherp Marketing

Analyse

Eerste advies
In een eerste kennismakingsgesprek verzamelen we veel basisinformatie over uw bedrijf en uw huidige marketing-communicatie strategie. Samen met u analyseren we uw waardepropositie, doelgroepen, kernactiviteiten, communicatiekanalen en marketingactiviteiten. We zorgen ervoor dat we een goed beeld krijgen van uw bedrijf, de markt en uw concurrenten. Vervolgens analyseren we wat precies de hulpvraag is. Wilt u bijvoorbeeld meer leads genereren? Of wilt u meer conversie uit uw website? Of wilt u een social media strategie ontwikkelen? Op basis van uw input en uw concrete hulpvraag, krijgt u direct na het kennismakingsgesprek al een eerste advies van ons. Geheel vrijblijvend uiteraard.

Analyse-fase
In de analyse-fase gaan we na het kennismakingsgesprek verder. We bepalen voor uw bedrijf een positioneringsstrategie, waarmee u zich richting uw doelgroep duidelijk kunt onderscheiden van uw concurrentie. Hieraan koppelen we een kernboodschap, welke we per doelgroep specificeren. We analyseren hoe de customer journey van uw doelgroep eruit ziet. En daarnaast hebben we ook ervaring met het opstellen van een customer empathy map, welke u inzicht geeft in het sentiment van uw doelgroep. Wat voor vragen en zorgen hebben zij en hoe kunt u daarop inspelen?

Nadat we dit hebben gedaan, gaan we door met het formuleren van de strategie.